۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۱۷۳۲۱۶
سرپرست فدراسیون والیبال گفت: قصد ما اصلاح امور و استفاده از تجربه باشگاه‌ها پس از گذشت یک نیم فصل از لیگ برتر است. ایرادهای درستی به ما گرفته شد که تخصصی و تأثیرگذار بود.
کد خبر: ۳۵۵۲۷

روایت سرپرست فدراسیون والیبال از مذاکره با پیاتزا و هاینن؛ داورزنی در انتخابات شرکت نمی‌کند

 

وحید مرادی در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت:همه گزینه‌هایی که در حال حاضر به آنها رسیده‌ایم و به عنوان گزینه نهایی مطرح هستند، موافقت خود را برای حضور در ایران به عنوان سرمربی اعلام کرده‌اند، آخرین گفت‌وگوی من با روبرتو پیاتزا و ویتال هاینن بوده که نتیجه آن را در کمیته فنی به اطلاع اعضا رساندم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سرپرست فدراسیون والیبال ادامه داد:قرارداد ما با سرمربی جدید به صورت 2+2+1 سال خواهد بود تا در صورت رضایت، گام به گام با سرمربی جدید پیش برویم و از طرفی برنامه‌ای بلند مدت و 5 ساله را دنبال کنیم. اگر ظرف همین چند روز هم با سرمربی جدید به توافق برسیم، او تا پایان ماه «می» (خرداد 1403) و اتمام فصل باشگاهی نمی‌تواند به ایران بیاید. با این حال می‌خواهیم تکلیف این قضیه، هر چه سریع‌تر روشن شود.

مرادی در ادامه به تسنیم گفت:به اعتقاد من، سرپرست فدراسیون، همان رئیس است اما در زمان کوتاه‌تر و کمتر. نمی‌توان به اسم اینکه فدراسیون، رئیس ندارد و سرپرست دارد، دست روی دست گذاشت و فقط نامه‌های روزمره را امضا کرد. نباید فرصت سوزی کنیم تا روزنه‌های کوچک و اندک ما هم مسدود شود.

وی تصریح کرد:برخورد و جدیت من در برخورد با مسائل فدراسیون و والیبال باعث شده برخی دوستان ایراد بگیرند که ناشی از کم‌لطفی و مطالعه کم آنهاست، وگرنه کارشناسانی که به ما مشاوره می‌دهند و در جلسات شرکت می‌کنند، همان‌هایی هستند که در زمان محمدرضا داورزنی هم در جلسات بودند.

سرپرست فدراسیون والیبال به جلسه هم‌اندیشی با مدیران تیم‌های لیگ برتری نیز اشاره کرد و گفت:قصد ما اصلاح امور و استفاده از تجربه باشگاه‌ها پس از گذشت یک نیم فصل از لیگ برتر است. ایرادهای درستی به ما گرفته شد که تخصصی و تأثیرگذار بود. این ایرادها در کمیته‌های کوچک‌تر مورد کارشناسی قرار خواهد گرفت.

او در مورد انتخابات کمیسیون‌های فدراسیون و برگزاری مجمع انتخاباتی والیبال اظهار کرد:با جدیت به دنبال تشکیل کمیسیون‌ها هستیم. مکاتبات لازم با وزارت ورزش انجام شده است تا نماینده مورد نظر خود را اعزام کنند. هماهنگی‌های لازم انجام شده تا اعضای کمیسیون‌ها هر چه سریع‌تر انتخاب شوند. قصد داریم تا پایان سال جاری، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال برگزار شود و تنها منتظر تصمیم وزیر برای تاریخ برگزاری آن هستیم.

سرپرست فدراسیون والیبال تأکید کرد:‌داورزنی برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده و نامش جزو کاندیداها هست اما اطلاع دارم که تمرکز او روی انتخابات کنفدراسیون والیبال آسیاست و در انتخابات فدراسیون ایران، شرکت نمی‌کند.

مرادی در پایان گفت:حضور در لیگ ملت‌های والیبال 2024، آخرین فرصت ما برای گرفتن سهمیه المپیک است. بنابراین هر کاری از دست‌مان بربیاید انجام خواهیم داد تا سرمربی جدید هر چه سریع‌تر انتخاب شده و کارها پیش برود.

برچسب ها: والیبال محمدرضا داورزنی
ارسال نظر
آخرین اخبار